Po negatívnej recenzii: reštaurácia Ramen vyplatila zákazníkovi odmenu

Kjóto (Japonsko) - Či už na Googli , TripAdvisore alebo iných platformách. Každá reštaurácia dostane v určitom okamihu recenziu. Jednej reštaurácii s ramenom v Japonsku sa však negatívna recenzia zákazníka vôbec nepáčila. Logický záver? Samozrejme! Vypísať odmenu.

Ramen v štýle Jiro sa vyznačuje predovšetkým tým, že sa podáva s množstvom fazuľových klíčkov, kapusty a bravčového mäsa. Porcie sú tiež výrazne väčšie v porovnaní s "normálnym" ramenom.
Ramen v štýle Jiro sa vyznačuje predovšetkým tým, že sa podáva s množstvom fazuľových klíčkov, kapusty a bravčového mäsa. Porcie sú tiež výrazne väčšie v porovnaní s "normálnym" ramenom.  © Fotomontage: Screenshot: instagram.com/toyojiro.toyota

Podľa správy v amerických novinách"Dexerto" sa za reštauráciu s odmenami považuje reštaurácia "TOYOJIRO" v Kjóte. Tá sa nachádza v malej bočnej uličke, ďaleko od turistických oblastí, a je jednou z najlepšie hodnotených prevádzok na ramen v štýle Jiro v regióne - alebo aspoň bola.

Jedného dňa sa v obchode objavili dvaja muži, ktorí si ako všetci ostatní zákazníci objednali niečo na jedenie, zaplatili a odišli. Na rozdiel od mnohých iných zákazníkov však títo dvaja zanechali v službe Google negatívne hodnotenie s jednou hviezdičkou, v ktorom kritizovali jedlo.

To zjavne rozzúrilo majiteľa obchodu. Na Instagrame zverejnil fotografiu údajných "páchateľov" a pod ňu napísal: "Videl som vašu recenziu a zdá sa mi, že ste dosť vtipní. Snažíme sa, aby v našom obchode neboli zákazníkmi ľudia ako vy, ale to je v poriadku. Nakoniec sa vám stane niečo zlé. Je mi to jedno - teraz môžete prísť ku mne a ja sa o vás postarám."

Majiteľ obchodu tiež ponúkol "odmenu" 100 000 jenov (v prepočte približne 638 eur) každému, kto by mohol identifikovať týchto dvoch "páchateľov".

Malá reštaurácia "TOYOJIRO" je jednou z najobľúbenejších svojho druhu v celom okolí.
Malá reštaurácia "TOYOJIRO" je jednou z najobľúbenejších svojho druhu v celom okolí.  © Screenshot: Google Maps

Prevádzkovateľ reštaurácie odvtedy opäť vymazal príspevky na Instagrame

Jediná kompenzácia: ďalšia návšteva

Majiteľ obchodu ďalej vo svojom vyhlásení napísal: "Jediné, čím mi to môžu vynahradiť, je, aby sa zastavili, opäť sa najedli a potom zanechali dobré hodnotenie spolu s fotografiou. Už som povedal, že inak im to neodpustím a potom nemôžem zaručiť nič, ani bezpečnosť ich rodín."

Majiteľ medzitým sám vymazal recenziu v Googli aj výhražný príspevok na Instagrame.