Po negatívnej recenzii: reštaurácia Ramen vyplatila zákazníkovi odmenu
Kjóto (Japonsko) - Či už na Googli , TripAdvisore alebo iných platformách. Každá reštaurácia dostane v určitom okamihu recenziu. Jednej reštaurácii s ramenom v Japonsku sa však negatívna recenzia zákazníka vôbec nepáčila. Logický záver? Samozrejme! Vypísať odmenu.

Podľa správy v amerických novinách"Dexerto" sa za reštauráciu s odmenami považuje reštaurácia "TOYOJIRO" v Kjóte. Tá sa nachádza v malej bočnej uličke, ďaleko od turistických oblastí, a je jednou z najlepšie hodnotených prevádzok na ramen v štýle Jiro v regióne - alebo aspoň bola.
Jedného dňa sa v obchode objavili dvaja muži, ktorí si ako všetci ostatní zákazníci objednali niečo na jedenie, zaplatili a odišli. Na rozdiel od mnohých iných zákazníkov však títo dvaja zanechali v službe Google negatívne hodnotenie s jednou hviezdičkou, v ktorom kritizovali jedlo.
To zjavne rozzúrilo majiteľa obchodu. Na Instagrame zverejnil fotografiu údajných "páchateľov" a pod ňu napísal: "Videl som vašu recenziu a zdá sa mi, že ste dosť vtipní. Snažíme sa, aby v našom obchode neboli zákazníkmi ľudia ako vy, ale to je v poriadku. Nakoniec sa vám stane niečo zlé. Je mi to jedno - teraz môžete prísť ku mne a ja sa o vás postarám."
Majiteľ obchodu tiež ponúkol "odmenu" 100 000 jenov (v prepočte približne 638 eur) každému, kto by mohol identifikovať týchto dvoch "páchateľov".

Prevádzkovateľ reštaurácie odvtedy opäť vymazal príspevky na Instagrame
Jediná kompenzácia: ďalšia návšteva
Majiteľ obchodu ďalej vo svojom vyhlásení napísal: "Jediné, čím mi to môžu vynahradiť, je, aby sa zastavili, opäť sa najedli a potom zanechali dobré hodnotenie spolu s fotografiou. Už som povedal, že inak im to neodpustím a potom nemôžem zaručiť nič, ani bezpečnosť ich rodín."
Majiteľ medzitým sám vymazal recenziu v Googli aj výhražný príspevok na Instagrame.