Žena si objednala Rosé Spritz v lietadle spoločnosti Ryanair: to, čo dostala, mnohých rozosmialo

Bulharsko/Španielsko - Každý, kto letí so spoločnosťou Ryanair, zvyčajne dostane presne to, čo očakával: let s malým komfortom v stiesnenom lietadle, ale pomerne lacný. Inak to nebolo ani v prípade Donately Vojvodovej (24), ktorá v októbri odletela z rodného Bulharska do Španielska. Počas letu bola trochu prekvapená, keď zistila, že Ryanair má vo svojom programe niekoľko príjemných ponúk. Zvedavá cestujúca si cez mobilný telefón objednala Rosé Spritz. O krátky čas neskôr sa už srdečne smiala.

Donatela Voyvodová (24) chcela vedieť, aký bude Rosé Spritz od spoločnosti Ryanair. Krátko nato sa mala čomu smiať.
Donatela Voyvodová (24) chcela vedieť, aký bude Rosé Spritz od spoločnosti Ryanair. Krátko nato sa mala čomu smiať.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/donatelskaugc

V polovici októbra Bulhar zverejnil na TikToku zodpovedajúci klip (pozri nižšie). Odvtedy sa s ňou mohli zabaviť státisíce používateľov.

V kurióznom videu môžete najprv vidieť, ako Ryanair propaguje alkoholický nápoj v online palubnom lístku: efektný pohár na víno, v ktorom pláva nejaké ovocie.

Pre Vojvodovú bolo ťažké predstaviť si, že tento nápoj od nízkonákladovej leteckej spoločnosti skutočne dostane. O to viac bola zvedavá, čo z neho palubný personál vykúzli.

Keď 24-ročná žena konečne videla, čo jej doručili, všetky jej predsudky sa potvrdili. Teraz sa však mala čomu smiať.

Virálne video TikTok ukazuje zaujímavý príbeh

Prečo si ho nevyrobíte sami? Namiesto hotového nápoja dostala Bulharka plastový pohár, malú fľašu ružového nápoja a Sprite Zero.
Prečo si ho nevyrobíte sami? Namiesto hotového nápoja dostala Bulharka plastový pohár, malú fľašu ružového nápoja a Sprite Zero.  © TikTok/Screenshot/donatelskaugc

Namiesto luxusného pohára na víno dostal 24-ročný mladík plechovku Sprite Zero, plastový pohár a malú fľašu ružového vína. Svoj "koktail" si pobavene natočila, aby ho ukázala svetu.

Odvtedy ho videlo dobrých 470 000 používateľov vrátane týždenníka Newsweek. Preto sa americký časopis tento týždeň dovolenkára na to opýtal.

"Som si plne vedomá toho, že Ryanair je nízkonákladová letecká spoločnosť a ľudia by nemali očakávať veľa. Ale prišlo mi také smiešne, že tento nápoj bol dokonalým príkladom zlého marketingu," povedala Vojvodová.

Napriek tomu u nej nakoniec zvíťazil humor: "Keď som ho dostala, musela som sa smiať. Veď je to ten istý nápoj. Len spôsob, akým je prezentovaný, je iný."